CSAwards2024

Εθνικα Βραβεια Εξυπηρετησης Πελατων Kataxorisi Εργαστείτε ελεύθερα, χωρίς παρεμβολές. www.cpi.gr | info@cpi.gr | 210 4805800 Μάθε περισσότερα εδώ Poly Studio V72 USB Video Bar Η V72 Video Bar είναι η ιδανική λύση για συνεργασία σε μεγάλους χώρους, προσφέροντας εξαιρετική ποιότητα ήχου και εικόνας, με τις προηγμένες τεχνολογίες Poly DirectorAI και NoiseBlockAI. Συμβατή με κορυφαίες πλατφόρμες cloud video, επιτρέπει εύκολη εγκατάσταση και ευέλικτη προσαρμογή σε κάθε διάταξη. Η τεχνολογία Acoustic Fence διασφαλίζει άψογη επικοινωνία, αποκλείοντας τον ανεπιθύμητο θόρυβο. Poly Voyager Legend 50-M Headset UC Τα ακουστικά 50-M UC προσφέρουν εξαιρετική ποιότητα ήχου, καθώς με το NoiseBlockAI απομονώνουν τον θόρυβο και προσφέρουν κλήσεις χωρίς διακοπές. Οι τεχνολογίες WindSmart και NoiseBlockAI εξασφαλίζουν κρυστάλλινη φωνή, ακόμα και σε θορυβώδη περιβάλλοντα. Ελαφριά και εργονομικά, προσφέρουν άνεση για όλη την ημέρα. Η σύνδεση Bluetooth® επιτρέπει απόλυτη ελευθερία κινήσεων, ιδανικά για επαγγελματίες που είναι συνεχώς σε κίνηση. Ανακαλύψτε τα προϊόντα Poly, για απόλυτη ελευθερία και απόδοση στην επικοινωνία σας.

Kataxorisi EDIΤORIAL Αγαπητά μέλη και φίλοι του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, Με μεγάλη χαρά σας καλωσορίζω στη 15η επετειακή διοργάνωση των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών. Σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις, είμαστε εδώ για να τιμήσουμε εκείνους που, με καινοτομία, αριστεία και αφοσίωση, αναβαθμίζουν το επίπεδο της εξυπηρέτησης πελατών στη χώρα μας. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με περισσότερα από 20 χρόνια παρουσίας και πάνω από 135 μέλη, αποτελεί πλέον τον θεσμικό φορέα που συσπειρώνει εταιρείες, επαγγελματίες και φορείς γύρω από έναν κοινό στόχο: την προώθηση της άριστης εξυπηρέτησης και τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους πελάτες. Μέσα από τη συλλογική μας προσπάθεια, έχουμε καταφέρει να αναδείξουμε την εξυπηρέτηση πελατών ως στρατηγικό πυλώνα επιχειρηματικής επιτυχίας και ανάπτυξης. Η θεσμοθέτηση των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών πριν από 15 χρόνια ήταν τολμηρή και οραματική. Σήμερα, ο θεσμός αυτός έχει καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την αναγνώριση και επιβράβευση καινοτόμων πρακτικών, εξαιρετικών επιτευγμάτων και επαγγελματιών που ξεχωρίζουν για τη δέσμευσή τους στην ποιότητα. Μέσα από τις 13 κατηγορίες βράβευσης, τιμούμε τις προσπάθειες και τα επιτεύγματα ανθρώπων και οργανισμών που ενσαρκώνουν την αριστεία. Η φετινή διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα κορυφαίων φορέων, όπως το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών, το Σύνδεσμο Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης (Ι.Ε.Α.) και έχει την επιστημονική υποστήριξη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή η υποστήριξη υπογραμμίζει τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών ως καθοριστικού παράγοντα για την εξέλιξη και την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Η έκδοση αυτή είναι αφιερωμένη σε όλους εσάς που στηρίζετε και προάγετε την εξυπηρέτηση πελατών με πάθος και αφοσίωση. Σας ευχαριστούμε θερμά που βρίσκεστε μαζί μας σε αυτό το ταξίδι. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο στόχος, αλλά τρόπος ζωής. Με εκτίμηση, Η Πρόεδρος του ΕΙΕΠ Αικατερίνη Νικάκη Βοηθός Γενικός Διευθυντής Επικεφαλής Specialised Segments & Customer Excellence Retail Banking, EUROBANK A.E. 5

ΙΔΙΟΚΤΉΤΗΣ> Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΌΣ> Μαρία Καραδελή, Training Coordinator & P.R. ΕΙΕΠ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌ > ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ > ΠΑΡΑΓΩΓΉ 5 Editorial 10 Οι Μεγάλοι Νικητές των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 17 Κριτική Επιτροπή 18 Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training 24 Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience 30 Αξιοποιώντας τη φωνή του πελάτη Voice of the Customer 36 Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη Best omni-Channel Customer Service 42 Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Service Team of the year 48 Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Customer Service Organization of the year 54 Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Customer Call Center of the year 60 Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη Best use of Technologies in User Experience 66 Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο Best Outsourcing Partneship 72 Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη Best Mobile App in User Experience 78 Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα Best Online Customer Service (e-shop) 84 Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience 90 Καλύτερος Οργανισμός για ESG Παράγοντες & Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών Best Organisation ESG Factors & Practices in Customer Service ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΑ Στην Protergia, την ενέργεια της METLEN Energy & Metals, φροντίζουμε να προσφέρουμε καθημερινά τα πιο καινοτόμα και ανταγωνιστικά προϊόντα ενέργειας, αλλά και τις πιο σύγχρονες και αξιόπιστες υπηρεσίες στους καταναλωτές μας. Ως ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ενέργειας με 20% του μεριδίου της αγοράς λειτουργούμε έχοντας πάντα τον πελάτη στο επίκεντρο και με σύμμαχο την καινοτομία, την ευελιξία και την ευρεία γκάμα ενεργειακών λύσεων, κρατάμε τον πήχη της εξυπηρέτησης αλλά και της εξέλιξής μας διαρκώς ψηλά. Η διάκρισή μας στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 με το Customer Service Excellence Αward στην κατηγορία Οργανισμός της Χρονιάς, μας γεμίζει ενέργεια να συνεχίζουμε να προσφέρουμε το καλύτερο στους πελάτες μας. Customer Service Excellence Αward Οργανισμός της Χρονιάς | Εξυπηρέτηση Πελατών Σε όλη την Ελλάδα καταστήματα 85 protergia.gr 18311 (Το κόστος ορίζεται σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους του παρόχου) Ακολούθησέ μας Η ενέργεια της

9

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η 15η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Στην εκδήλωση συμμετείχαν 600 στελέχη επιχειρήσεων και εκπρόσωποι φορέων από όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Η φετινή τελετή, με θεματική “Great 15”, ανέδειξε την αριστεία, την καινοτομία και τη δέσμευση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, ενώ είχε και συμβολική σημασία καθώς το ΕΙΕΠ γιορτάζει φέτος 20 χρόνια δράσης και προσφοράς στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών έχουν καταφέρει να γίνουν κορυφαίος θεσμός στον επιχειρηματικό κλάδο και έχουν πιστοποιηθεί κατά ISO 9001. Διατηρώντας την ποιότητα του θεσμού σε υψηλά επίπεδα, υπήρχε και φέτος παράλληλη διερμηνεία της εκδήλωσης στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, την οποία ανέλαβε η Νεφέλη Ράντου, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών και Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας. Στην Κριτική Επιτροπή των Βραβείων συμμετείχαν επιφανείς προσωπικότητες του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου, ενώ επικεφαλής ήταν ο Γιώργος Σιώμκος, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οικοδεσπότης της βραδιάς ήταν ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, που με το χιούμορ του και τον επαγγελματισμό του κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Η νέα Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΙΕΠ, Ελίνα Νικάκη, κατά την ομιλία της ανέφερε: 10 11

“Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι απλώς μια λειτουργία. Είναι μια κουλτούρα που βασίζεται στον σεβασμό, την επικοινωνία και τη δέσμευση για συνεχή βελτίωση. Απόψε, γιορτάζουμε όλους εσάς που καθημερινά αποδεικνύετε ότι η αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι απλώς στόχος, αλλά τρόπος σκέψης και δράσης”. Σημαντική στιγμή της βραδιάς ήταν η απονομή Βραβείου εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και της Διοικητικής Ομάδας του ΕΙΕΠ, στον απερχόμενο Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΙΕΠ, Frank Thibaut, για την δεκαετή προσφορά του στο ΕΙΕΠ. Τιμητική Διάκριση ΕΙΕΠ Αξιοσημείωτο επίσης ήταν το γεγονός ότι το ΕΙΕΠ τίμησε με ξεχωριστή διάκριση την Ομάδα Αιγαίου για την ανιδιοτελή προσφορά και τη φροντίδα για τον συνάνθρωπο. Η Ομάδα Αιγαίου φτάνει στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του Αιγαίου, παρέχοντας ιατρική φροντίδα και υποστήριξη. Δεν προσφέρουν μόνο υπηρεσίες, αλλά και ένα μήνυμα ελπίδας, αλληλεγγύης και ενότητας. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με ένα απολαυστικό cocktail party, αφήνοντας σε όλους τους παρευρισκόμενους τις καλύτερες εντυπώσεις. Οι νικητές ανά κατηγορία στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2024 είναι: 12 1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training • efood (Customer Service Excellence Award) • COSMΟΤΕ (Customer Service Distinction Award) • IMPERIAL BRANDS HELLAS (Customer Service Distinction Award) 2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience • KOSMOCAR (Customer Service Excellence Award) • ALPHA BANK (Customer Service Distinction Award) • ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (Customer Service Distinction Award) 3. Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer • VODAFONE GREECE (Customer Service Excellence Award) • ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS (Customer Service Distinction Award) • POBUCA – VOLTON (Customer Service Distinction Award) 4. Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service • NOVIBET (Customer Service Excellence Award) • ALPHA BANK (Customer Service Distinction Award) • SAMSUNG ELECTRONICS ΕΛΛΑΣ (Customer Service Distinction Award) 5. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year • TTEC GREECE (Customer Service Excellence Award) • IMPERIAL BRANDS HELLAS (Customer Service Distinction Award) • ΝΕΣΤΛΕ ΕΛΛΑΣ - NESPRESSO ΕΛΛΑΣ (Customer Service Distinction Award) 6. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year • PROTERGIA (Customer Service Excellence Award) • NRG SUPPLY AND TRADING (Customer Service Distinction Award) • TTEC GREECE (Customer Service Distinction Award) 13

7. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year • TTEC GREECE (Customer Service Excellence Award) • COSMOTE eValue (Customer Service Distinction Award) • ΗΡΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ (Customer Service Distinction Award) 8. Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience • ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (Customer Service Excellence Award) • AAMBIENCE SERVICES (Customer Service Distinction Award) • KOSMOCAR (Customer Service Distinction Award) 9. Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership • EUROBANK & TheHappyAct (Customer Service Excellence Award) • PRINTEC ΕΛΛΑΣ & ALPHA BANK (Customer Service Distinction Award) • NRG SUPPLY AND TRADING & ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS (Customer Service Distinction Award) 10. Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience • KOSMOCAR (Customer Service Excellence Award) • efood (Customer Service Distinction Award) • KAIZEN DIGITAL SERVICES (Customer Service Distinction Award) 11. Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop) • PUBLIC (Customer Service Excellence Award) • IMPERIAL BRANDS HELLAS (Customer Service Distinction Award) • POBUCA – INTERSPORT (Customer Service Distinction Award) 14 12. Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience • NOVIBET (Customer Service Excellence Award) • HP ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΣ (Customer Service Distinction Award) • NRG SUPPLY AND TRADING (Customer Service Distinction Award) 13. Καλύτερος Οργανισμός για ESG Παράγοντες & Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Best Organisation ESG Factors & Practices in Customer Service • EUROBANK (Customer Service Excellence Award) • NESPRESSO HELLAS (Customer Service Distinction Award) • ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (Customer Service Distinction Award) Τα βραβεία που παρέλαβαν οι νικητές φιλοτέχνησε και φέτος, η γλύπτρια Μιχαέλα Θεοδωρακάκου. 15

16 ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ: COSMOTE & COSMOTE E-VALUE ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ: AYVENS, ELPEDISON, EUROLIFE FFH, ΗΡΩΝ και PROTERGIA ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: BUSINESS NEWS, BUSINESS TODAY, DAILY FAX, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, GLOBAL SUSTAIN, HR PROFESSIONAL, ΜARKETING WEEK, SOFTONE GLOBAL SUSTAIN ΚΑΙ WORKFORCE ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: CONFERIENCE, CORAL SHELL LICENSEE, EFOOD, EPAPHY, IMPERIAL BRANDS HELLAS, KOSMOCAR, NESPRESSO, NOVIBET, NRG, OTE ACADEMY, PRESSIOUS ARVANITIDIS, UHU BISON ΕΛΛΑΣ και VODAFONE ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ: MELLON GROUP OF COMPANIES ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: MAINSYS ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του ΣΕΒ Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδας (ΣΕΚΕΕ) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Επιχειρηματικότητας και Αειφόρου Ανάπτυξης (ΙΕΑ). Για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και το θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.csawards.gr. Χορηγοί και Υποστηρικτές της βραδιάς Το ΕΙΕΠ ευχαριστεί θερμά τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ CHIEF JUDGE Γιώργος Σιώμκος Καθηγητής Μάρκετινγκ και Πρόεδρος Τμήματος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΊ ΚΡΙΤΈΣ Πηνελόπη Αθανασοπούλου Καθηγήτρια Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Αικατερίνη Βασιλικοπούλου Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ιωάννης Βεργινάδης Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αδάμ Βρεχόπουλος Κ αθηγητής, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Απόστολος Γιοβάνης Κ αθηγητής Διοίκησης Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Καρδαράς Επίκουρος Καθηγητής στη Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μαρίνα Κυριάκου Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς Λαμπρινή Πήχα Α ναπληρώτρια Καθηγήτρια Εμπορικής Διοίκησης, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ιωάννης Ριζομυλιώτης Αναπληρωτής Καθηγητής Ψηφιακού Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής Ευαγγελία Σιάχου Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αικατερίνη Σταυριανέα Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επικοινωνίας & Μ.Μ.Ε., Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μάρκος Τσόγκας Α ναπληρωτής Καθηγητής Διεθνούς Μάρκετινγκ, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Πειραιώς ΚΡΙΤΈΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΏΡΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΩΝ Μέλανη Αβραάμ Head of Customer Operations, ELPEDISON S.A. Ηρακλής Αθανασίου Hybrid Manager, Camelot International Health Organization Φίλιππος Ανδρέου Γενικός Διευθυντής, SOFTONE PROSVASIS Παγώνα Ανδρίτσου Managing Director, Chapter Five Εύη Βασιλειάδου Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, Printec Hellas Θοδωρής Βελάνας Supply Chain, Contact Centers & Field Services Director, ΟΠΑΠ Α.Ε. Θανάσης Δολματζής Care Tribe Lead, Vodafone Κωνσταντίνος Δρίβας Διευθυντής Ανάπτυξης Αγοράς, ΕΥΔΑΠ Α.Ε. Ιωάννης Εμιρζάς CEO, KOSMOCAR Μάρθα Ζωντανού Consumer Relations Manager, Nestle Hellas Σοφία Θωμαΐδου Chief People Officer, Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Γιώργος Κάγκαλος Director of Customer Service & Continuous Improvement, PeopleCert Κυριακή Καλαντζή Commercial Manager, CORAL Α.Ε. Γιώργος Καλογρίδης Customer Experience Director, Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε. Κωνσταντίνος Καναβός Διευθυντής Τομέα Τραπεζικής Επιχειρήσεων Λιανικής – Business Banking, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος Γεωργία Κατσιρούμπα Γενική Διευθύντρια, Hellenic Voucher Ιωάννα Κωτσόγιαννη Group General Manager, SOFTONE Γρηγόρης Μητσακόπουλος Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Trenkwalder Group Ελλάς Γιώργος Μπουρνάς Managing Director / Owner, Bournas Medicals Νικολέτα Μπούτσερου Senior Expert Advisor, Octane Management Consultants Βασίλης Νικολάου Managing Director, Metrix Intelligent Solutions (i-Metrix) Μιχάλης Παναγιωτάκης Διευθυντής Υπηρεσιών Εξωτερικής Ανάθεσης, Aambience Services Άρης Παπαθάνος CEO, CPI Α.Ε. Μυρτώ Περάτη COO, Generali Hellas Φώτης Πουλής Ε πικεφαλής ΟΤΕ Ασφάλιση, Υπεύθυνος Δραστηριοτήτων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ., ΟΤΕ Ασφάλιση Δέσποινα Σαραντώνη COO, Mediatel SA Αλέξανδρος Σκάρλος Executive Director, ICAP Outsourcing Solutions Αθανάσιος Σπανός Ph.D., PwC Partner, PwC Greece Μαριέλ Τόμας Γενική Διευθύντρια, Bolton Adhesives UHU-BISON Τατιάνα Τούντα CEO, HELLAS EAP Έλενα Φίλη-Lustenhouwer CEO, ΦΙΛΗΣGlass Α.Ε. Μπάμπης Χατζάκος Managing Director, TheFutureCats Innovation Consultancy 17

Απονεμητής: Ξένια Κούρτογλου, Μέλος ΔΣ ΕΙΕΠ & ΜSc. Ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, Σύμβουλος Προσωπικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Resilience Expert, Συγγραφέας ΝΟ Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training COSMOTE IMPERIAL BRANDS HELLAS efood CS Excellence Award CS Distinction Award 19

1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training efood Παραλαβή Βραβείου: Τάσος Κανελόπουλος, Training Supervisor, efood & η Ομάδα του efood 20 Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του efood στοχεύει στην ανάπτυξη γνώσεων, δεξιοτήτων και αξιών με επίκεντρο τον πελάτη. Εστιάζουμε στην ενίσχυση των αξιών μας και δεξιοτήτων, όπως η επικοινωνία, η ενσυναίσθηση και η επίλυση προβλημάτων. Μέσα από θεωρία αλλά κυρίως πρακτικές και βιωματικές δραστηριότητες, παρέχουμε στους εκπαιδευόμενους τα εργαλεία που χρειάζονται για την καθημερινή τους εργασία, επενδύοντας παράλληλα στην εξέλιξή τους ως efooders. P A G E 1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training CS Excellence Award efood P A G E 21

22 Το σύστημα VoC της Pobuca υπερκάλυψε την αυξημένη ανάγκη για omnichannel επικοινωνία με τους πελάτες, επιταχύνοντας την ψηφιακή μετάβαση μετά την πανδημία. Δημιουργήθηκε για να επιτρέψει στις εταιρείες να ακούν και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μέσω διαφόρων καναλιών, διατηρώντας μια ενιαία εικόνα της επικοινωνίας. Το σύστημα χρησιμοποιεί AI και NLP για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων, βελτιώνοντας την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών βάσει στοχευμένων KPIs και αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο. Στόχος της εφαρμογής ήταν η συλλογή και ανάλυση της φωνής του πελάτη από όλα τα σημεία επαφής σε πραγματικό χρόνο. Αυτό επιτεύχθηκε μέσω του Pobuca Measure VoC, ένα Module του Pobuca Experience Cloud, με πλήρη υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας. Η σύνδεση των σημείων επαφής της Volton με την εφαρμογή επέτρεψε την προβολή πραγματικών δεδομένων και τη διαμόρφωση εξατομικευμένων CX Alerts για βελτιωμένη ανάλυση και διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη. Τα άμεσα αποτελέσματα περιλάμβαναν βελτιωμένη κατανόηση των αναγκών των πελατών, αποτελεσματικότερη διαχείριση διαφωνιών και νομικών θεμάτων, καθώς και τη δημιουργία εξειδικευμένων κατηγοριών επικοινωνίας. Η ανάλυση πραγματικών δεδομένων και KPIs ανέδειξε περιοχές που απαιτούσαν βελτίωση, ενισχύοντας την απόδοση του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Γενικότερα η λύση συνέβαλε στα παρακάτω: 1. Μέσω της συνεχούς ακρόασης και ανάλυσης των αναγκών των πελατών, το σύστημα επέτρεψε την άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα και προβλήματα, βελτιώνοντας την ποιότητα των υπηρεσιών και την εμπειρία του πελάτη. 2. Η χρήση “ΑΙ” τεχνολογίας μείωσε το κόστος και δημιούργησε πιστούς πελάτες. 3. Βελτίωσε την αποτελεσματικότητα στη διαχείριση παραπόνων και την επίλυση προβλημάτων, ενισχύοντας τη λήψη αποφάσεων βάσει πραγματικών δεδομένων. 4. Η χρήση της τεχνολογίας AI, NLP και Cloud, μείωσε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. 5. Η βελτιωμένη παροχή υπηρεσιών ενίσχυσε την ανταγωνιστικότητα, τη βιωσιμότητα και τη λειτουργική αποτελεσματικότητα της εταιρείας. Συνοπτικά, η υποψηφιότητα της Pobuca για το σύστημα VoC στην Volton αξίζει βράβευσης γιατί χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία AI & NLP στο Cloud για την ανάλυση της φωνής του πελάτη σε πραγματικό χρόνο, βελτιώνει δραστικά την εμπειρία και ικανοποίηση του πελάτη, επιτρέπει την προληπτική επίλυση προβλημάτων, υποστηρίζει αποφάσεις βασισμένες σε πραγματικά δεδομένα για την βελτίωση των υπηρεσιών, και μειώνει το λειτουργικό κόστος βελτιστοποιώντας την κατανομή πόρων. CS Distinction Award POBUCA – VOLTON Όλοι εμείς στην COSMOTE, έχουμε ως στρατηγικό πυλώνα μας την αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης που θα μας επιτρέπουν να εξελισσόμαστε και να καινοτομούμε, δημιουργώντας παράλληλα ευκαιρίες που ανταποκρίνονται με επιτυχία σε κάθε νέα πρόκληση του αύριο. Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα “The Art of Leading: Transformative Leadership for Today’s Challenges” ενισχύει την ηγετική ικανότητα των στελεχών μας, προωθώντας μια κουλτούρα ηγεσίας με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό. Αναγνωρίζοντας τις σύγχρονες απαιτήσεις της ηγεσίας και την ανάγκη βελτίωσης στην εξυπηρέτηση πελατών, δημιουργήσαμε το διήμερο πρόγραμμα με σκοπό να προσφέρει τα εργαλεία και την υποστήριξη στους leaders της πρώτης γραμμής, ενισχύοντας την ικανότητά τους να εμπνέουν, να καθοδηγούν και να διαχειρίζονται αλλαγές με αποτελεσματικότητα και ενσυναίσθηση. Το πρόγραμμα είχε στόχο την ενδυνάμωση του ηγετικού ρόλου, την ενίσχυση ηγετικών ικανοτήτων, την καλλιέργεια αυτογνωσίας και την ενθάρρυνση για προσωπική και επαγγελματική αυτοβελτίωση. Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, διαδραστικές συνεδρίες και καθοδήγηση, οι συμμετέχοντες απέκτησαν δεξιότητες που τους βοηθούν να επικοινωνούν αποτελεσματικά, να διαχειρίζονται συγκρούσεις και να παρέχουν υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών. Η συνεισφορά του προγράμματος στην οργάνωση συνοψίζεται στα εξής σημεία: - Βελτίωση ποιότητας υπηρεσιών: Η ενισχυμένη ηγεσία οδήγησε σε πιο αφοσιωμένες ομάδες εξυπηρέτησης και καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων των πελατών, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία τους. - Κερδοφορία και αποτελεσματικότητα: Οι συμμετέχοντες αναγνώρισαν βέλτιστες πρακτικές που μειώνουν τον χρόνο εξυπηρέτησης, ενισχύοντας έτσι την αποδοτικότητα της ομάδας και βελτίωσαν συνολικά όλους τους δείκτες εξυπηρέτησης. - Αειφόρος ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα: Το πρόγραμμα καλλιέργησε μια κουλτούρα διαρκούς ανάπτυξης, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας στον ανταγωνισμό με κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο. - Κοινωνική συνεισφορά: Με τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της συγκεκριμένης εκπαίδευσης, η δράση συνέβαλε στη βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των εργαζομένων αλλά και με τους πελάτες μας, γεγονός που επιδρά θετικά στην κοινωνία. Το πρόγραμμα “The Art of Leading” δεν προσφέρει μόνο τεχνικές γνώσεις, αλλά καλλιεργεί μια φιλοσοφία ηγεσίας που αγγίζει την ουσία της ανθρώπινης επικοινωνίας. Προάγει επίσης την αυθεντική ηγεσία και την ενσυναίσθηση, ενισχύοντας έτσι την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας με μία ανθρωποκεντρική προσέγγιση γεγονός που αποτελεί και το σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. COSMOTE 1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training 1. Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη Best Customer Service Training P A G E 23 Εμείς στην Imperial Brands Hellas, θέλαμε να δημιουργήσουμε μια μοναδική Εμπειρία (μετά την πώληση) για τους Πελάτες μας, που να ταυτίζεται απόλυτα με τις αξίες των Προϊόντων μας νέας Γενιάς (το ηλεκτρονικό τσιγάρο blu & το PULZE/iD στην κατηγορία Θερμαινόμενου Καπνού), τα οποία προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους ενήλικους καπνιστές, στοχεύοντας σε μια καλύτερη, διαφορετική και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία, εναλλακτική του καπνίσματος. Μέσα από την συνεργασία μας με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών, την Teleperformance, δημιουργήσαμε και στην πορεία, εξελίξαμε μαζί μια υψηλού επιπέδου και άρτια εκπαιδευμένη Ομάδα Εξυπηρέτησης, με βαθιά γνώση & ανεπτυγμένη κουλτούρα διαχείρισης του πελάτη. Σκοπός της Ομάδας είναι να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση στον κλάδο μας για τα Προϊόντα Νέας Γενιάς. Το αποτελεσματικό πλαίσιο λειτουργίας & πελατοκεντρικής προσέγγισής μας στηρίζεται σε Α. συνεχή και άρτια Εκπαίδευση του Προσωπικού, επενδύοντας στην Ομάδα, Β. Εξαιρετική και κατανοητή Επικοινωνία προς τους Πελάτες μέσα από πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, Γ. Σαφή διαδικασία ανίχνευσης, καταγραφής και επίλυσης θεμάτων, Δ. Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση, προσαρμόζοντας τις λύσεις μας στις Ανάγκες των Πελατών μας, Ε. Συλλογή Ανατροφοδότησης, μέσα από κατάλληλους μηχανισμούς, για βελτίωση των υπηρεσιών μας και των Προϊόντων μας, ΣΤ. Ταχύτητα και Αποτελεσματικότητα, παρέχοντας λύσεις άμεσα και πάνω από τις προσδοκίες των Πελατών μας. Η Ομάδα της Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελείται από 25 agents & την υποστηρικτική ομάδα που επικοινωνούν με τους Πελάτες μας οι οποίοι συμβάλλουν θετικά στην καθοδήγηση και εύρυθμη λειτουργία της ομάδας και καθοδηγούνται από τους εργαζομένους της Imperial Brands. Η φιλοσοφία της Ομάδας Εξυπηρέτησης των Προϊόντων μας Νέας Γενιάς επικεντρώνεται στην δημιουργία μιας άριστης εμπειρίας για τον Πελάτη μας κατά την διάρκεια όλου του κύκλου ζωής των Προϊόντων μας, καλύπτοντας με διαφάνεια κάθε ανάγκη του. Βασιζόμαστε στην Ιδέα ότι η ευχαρίστηση και η ικανοποίηση του Πελάτη είναι κρίσιμες για την μακροπρόθεσμη επιτυχία μας. Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης η αφομοίωση των αξιών της εταιρίας – τοποθετούμε στο επίκεντρο τον καταναλωτή, με υψηλή ενσυναίσθηση, καθώς και με ακραίο επαγγελματισμό, συνεργαζόμαστε με σκοπό, είμαστε αυθεντικοί και αναλαμβάνουμε με σιγουριά την ευθύνη – η μετάδοση της φιλοσοφίας/κουλτούρας της εταιρίας και των προϊόντων με τρόπο ώστε να μπορούν να γίνουν άμεσα αποδεκτά και αφομοιώσιμα από τα μέλη, συμβάλλουν στην επιτυχία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών. Όλα αυτά σε συνδυασμό με το χτίσιμο ισχυρών επικοινωνιακών δεξιοτήτων οδηγούν όχι απλώς στην βασική εξυπηρέτηση του καταναλωτή αλλά κάθε επικοινωνία να μετατρέπεται σε εμπειρία καταναλωτή. CS Distinction Award IMPERIAL BRANDS HELLAS

Χορηγός κατηγορίας H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience ALPHA BANK OΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ KOSMOCAR CS Excellence Award CS Distinction Award P A G E 25 Απονεμητής: Κατσάμπουλα Ολυμπία, CS Operations Support Senior Manager, OTE-COSMOTE

2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience KOSMOCAR Παραλαβή Βραβείου: Ιωάννης Εμιρζάς, CEO, KOSMOCAR & η Ομάδα της KOSMOCAR 26 Η :Dribe στοχεύει να μεταμορφώσει την εμπειρία της μετακίνησης στην Ελλάδα, προσφέροντας μια 100% ψηφιακή, ανέπαφη, και χωρίς γραφειοκρατία υπηρεσία πρόσβασης οχημάτων. Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των σύγχρονων χρηστών για ευελιξία, ταχύτητα, και άμεση πρόσβαση σε νέας τεχνολογίας οχήματα, η :Dribe προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σύγκριση με τις παραδοσιακές υπηρεσίες leasing. Η εμπειρία δεν απαιτεί χρονοβόρες διαδικασίες, υπογραφές ή διαχειριστικές καθυστερήσεις, ενώ προσφέρει στους χρήστες έναν γρήγορο και εύκολο τρόπο να ανανεώνουν ή να αλλάζουν όχημα οποτεδήποτε, απλά μέσω της εφαρμογής. Περιγραφήεμπειρίας των χρηστών, ώστε ο χρήστης να έχει πλήρη έλεγχο και διαφάνεια μέσω της εφαρμογής, επιλέγοντας εύκολα από μια ποικιλία οχημάτων με ένα σταθερό μηνιαίο μίσθωμα που καλύπτει όλα τα κόστη. Η υπηρεσία έχει λάβει θερμής υποδοχής από το κοινό με πάνω από 1000 εγγραφές στο πρώτο εξάμηνο λειτουργίας και ποσοστό ικανοποίησης πελατών 95%. Η άμεση συνεισφορά της :Dribe περιλαμβάνει: • Ανώτερη εμπειρία πελάτη μέσω πλήρους ψηφιοποίησης, εξαλείφοντας φυσική παρουσία. • Αύξηση κερδοφορίας και αποδοτικότητας μέσω αυτοματοποίησης σύνθετων διαδικασιών διαχείρισης στόλου και εξυπηρέτησης. • Τεχνολογική καινοτομία που διαφοροποιεί τον οργανισμό και ενισχύει την ανταγωνιστικότητά του. • Συμβολή στην κοινωνία με προσβασιμότητα σε καθαρότερα οχήματα και μείωση του συνολικού αποτυπώματος άνθρακα. Η :Dribe αξίζει βράβευσης λόγω της πρωτοπορίας της στην εμπειρία πελάτη, προσφέροντας μια νέα προσέγγιση στην πρόσβαση οχημάτων που εστιάζει σε απόλυτη ευκολία, ταχύτητα και ευελιξία, ενισχύοντας τη διαμόρφωση της σύγχρονης κινητικότητας στην Ελλάδα. CS Excellence Award KOSMOCAR 2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience P A G E 27

Το myAlpha vibe αποτελεί μια πρωτοποριακή λύση στον τραπεζικό τομέα, ειδικά σχεδιασμένη για τις ανάγκες των εφήβων και των οικογενειών τους. Πρόκειται για μια ψηφιακή κάρτα που προσφέρεται από την τράπεζα σε παιδιά μέσω των γονέων τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το χαρτζιλίκι τους με υπευθυνότητα. Η καινοτομία του προϊόντος, το οποίο έγινε διαθέσιμο στο ευρύ κοινό τον Οκτώβριο του 2023, έγκειται στην ψηφιακή φύση της κάρτας myAlpha Vibe και στην ευκολία διαχείρισής της μέσα από την ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή myAlpha Vibe. H Τράπεζα δημιούργησε ένα προϊόν απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες και την καθημερινότητα του σύγχρονου γονέα, ενώ συνδυαστικά επιχειρεί να αποκτήσει ακόμη πιο ελκυστική εικόνα στα Generation Z & Generation Alpha κοινά. Το προϊόν, σε επίπεδο απόκτησης αλλά και διαχείρισης παρέχεται αποκλειστικά μέσα από την εφαρμογή myAlpha Mobile. Με το myAlpha Vibe παρέχεται ευελιξία και ασφάλεια στον γονιό, καθώς του δίνεται η δυνατότητα με έναν εύκολο και ασφαλή τρόπο να δίνει χαρτζιλίκι στο παιδί του, φορτίζοντας την ψηφιακή κάρτα από τον λογαριασμό του μέσα από το κινητό του, καθημερινά ανά πάσα στιγμή και επιλέγοντας ο ίδιος το επιθυμητό ημερήσιο όριο αγορών. Με αυτόν τον τρόπο διατηρεί τον πλήρη έλεγχο, ενώ ενημερώνεται για κάθε συναλλαγή που πραγματοποιεί το παιδί. Είναι επίσης σημαντικό ότι με την myAlpha Vibe κάρτα αποκλείονται οι αγορές/συναλλαγές σε επιχειρήσεις που δεν είναι επιτρεπτές σε ανηλίκους (MCCs) όπως τυχερά παίγνια κ.α. Παράλληλα, το myAlpha Vibe προσφέρει ευκολία και αυτονομία στο ίδιο το παιδί, το οποίο μέσω της myAlpha Vibe εφαρμογής, μπορεί να διαχειρίζεται την κάρτα του και να εγκρίνει τις συναλλαγές του. Με αυτόν τον τρόπο, εκπαιδεύεται ώστε να κάνει ασφαλείς συναλλαγές με σύγχρονους τρόπους και ταυτόχρονα νιώθει ασφάλεια, εφόσον μπορεί να έχει πρόσβαση σε χρήματα, όποτε χρειαστεί. Το myAlpha Vibe ενισχύει την αειφόρο ανάπτυξη του οργανισμού στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό περιβάλλον. Η υπηρεσία συμβάλει στην βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της Τράπεζας και την ικανότητά της να απαντά άμεσα και αποτελεσματικά στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του πελάτη. Η νέα υπηρεσία, προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για πελάτες με παιδιά στην εφηβεία και αποτελεί καινοτομία καθώς δεν συναντάμε κάποιο αντίστοιχο προϊόν στο εγχώριο τραπεζικό ανταγωνιστικό περιβάλλον. 2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience CS Distinction Award ALPHA BANK 28 H Ολυμπία Οδός είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα στρατηγικής σημασίας για την Ελλάδα. Η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαχείριση των πόρων είναι μέρος της στρατηγικής της Ολυμπίας Οδού για περιβαλλοντικά βιώσιμες οδικές υποδομές. Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των οδηγών, η ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. εγκατέστησε και λειτουργεί σε 11 χώρους στάθμευσης το καινοτόμο πρόγραμμα «Νερό από τον Αέρα». Το «Νερό από τον Αέρα», ένα ενεργειακά πλήρως αυτόνομο σύστημα παραγωγής πόσιμου νερού από τον ατμοσφαιρικό αέρα, ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για την αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, με θετικό περιβαλλοντικό πρόσημο, εγκαταστάθηκε για πρώτη φορά το 2020 στο πάρκινγκ Πανοράματος – Κινέτας (50,8χλμ. στην κατεύθυνση προς Αθήνα). Το 2023, το σύστημα επεκτάθηκε σε 10 ακόμα χώρους στάθμευσης της Ολυμπίας Οδού. Το Νερό από τον Αέρα αποτελεί το μοναδικό έργο του είδους του στην Ελλάδα και μια καλή πρακτική αξιοποίησης των φυσικών πόρων. Για την υλοποίησή της χρησιμοποιήθηκε η πρωτοποριακή τεχνολογία των SOURCEΤΜ Hydropanels και το σύστημα έχει επιτύχει τα παρακάτω σημαντικά αποτελέσματα: · Ημερήσια παραγωγή περίπου 10-12 λίτρων πόσιμου και δροσερού νερού από το κάθε σύστημα. · Πλήρη ενεργειακή αυτονομία για την παραγωγή και την ψύξη του νερού. · Μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Συγκεκριμένα, τα 10-12 λίτρα φρέσκου νερού που παράγονται από το κάθε σύστημα καθημερινά αντιστοιχούν συνολικά σε: · 330 λιγότερα πλαστικά μπουκάλια την ημέρα. · 121.000 λιγότερα μπουκαλάκια τον χρόνο. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών τα κτίρια των χώρων στάθμευσης που διαθέτουν εξοπλισμό για “Νερό από τον Αέρα” σημαίνονται με μία χαρακτηριστική γαλάζια σταγόνα. 2. H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη Best Use of Innovation in Customer Experience P A G E CS Distinction Award ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ 29

RkJQdWJsaXNoZXIy NDIzNzk3