Αγαπητοί συνάδελφοι, μέλη και φίλοι του ΕΙΕΠ,

Για 8η συνεχή χρονιά και παρ’ όλες τις ακραίες συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, είμαστε εδώ, συνεχίζοντας τον επιτυχημένο και καταξιωμένο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών.


Το
Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) μετρά ήδη 13 χρόνια παρουσίας χάρη στην υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων της χώρας και πάνω απ’ όλα των μελών μας που σήμερα φθάνουν τα 115, και με τα οποία μοιραζόμαστε τον κοινό στόχο για την προαγωγή της Εξυπηρέτησης του Πελάτη στην Ελλάδα.

 

Όλα αυτά τα χρόνια, το Ινστιτούτο εργάζεται για την προώθηση στον επιχειρηματικό τομέα, των βέλτιστων πρακτικών στην εξυπηρέτηση του πελάτη και με τον ενεργό του ρόλο προβάλλει προγράμματα και δράσεις που ταιριάζουν με τις εξελισσόμενες ανάγκες του τομέα.

Η θεσμοθέτηση των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε έναν επιπλέον πυλώνα για την υποστήριξη και ανάδειξη καινοτόμων και εξαιρετικών πρακτικών, ενώ μέσω της επιβράβευσης, εταιρείες και στελέχη είχαν την ευκαιρία να ενισχύσουν το επιχειρηματικό τους κύρος.