ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • 1. Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Customer Service Training)
  • 2. Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience Innovation)
  • 3. Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών – (Exceptions and Service Recovery)
  • 4. Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (OmniChannel Customer Service)
  • 5. Επαγγελματίας της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 6. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
  • 7. Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
  • 8. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)
  • 9. Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)
  • 10. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μικρός Οργανισμός)
  • 11. Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)